4 Şubat 2011 Cuma

Hıncal Uluç'a İthafen!

Sizi kınıyorum sadece bugünkü yazınızdan dolayı değil; sizi yazılarınızda hissettirdiğiniz sevgsizlik yüzünden kınıyorum. Defne'nin eşini hepimiz en az sizin kadar düşündük; üstelik de sizin anlamını bildiğiniz ama eyleme hiç dökmediğiniz empatiyi yaparak.. Ama Defne'nin eşini ve göz yaşlarını görünce; ben orada bir kadını sorgusuz sualsiz seven bir erkek gördüm; çünkü sorguya ve suale gerek yoktu, çünkü giden gitmişti..



Oysa sizin yazılarınızı zaman zaman okuduğumda; bir kadın tarafından hiç tam anlamıyla seviilmemiş bir erkeğin ezikliğini görür inceden üzülürdüm; bugünkü yazınızda bir kadını hiçbir zaman tam anlamıyla sevemeyecek bir erkek gördüm ve çok üzüldüm... İşte tam da bu sebeple siz Defne'nin eşine empati falan yapmayı denemeyin çünkü anlayamazsınız..



Ne yazık!!!

BeğenBeğenmekten Vazgeç ·

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder