27 Mayıs 2010 Perşembe

Vıcık Vıcık Sözde Aşklar Çabuk Biter Arkadaş..

En çok neden rahatsız oluyorsun diye sorsalar, bir an bile düşünmeden vereceğim ilk cevap "Vıcık Vıcık Aşklar" olurdu. Hakkaten son derece yersiz buluyorum, bir kere iki insanın dakikada bir sanki birşeylerin üstünü örtmek ister gibi, "aşkııımmmm", "bebeğimmmm", "sensin benim aşkımmmm", "seni çok ama çok ama çok... seviyorum", "seni benim kadar kimse sevemez.." diye uzayan bana göre son derce yersiz ve çapsız lafları ne sebeple söylenmektedir? Dakikada bir insaf yahu.. Bir kere sen nerden biliyosun o adamı ya da o kadını bir daha senin kadar kimsenin sevemeyceğini, layık görmüyor musun aslında karşındakini sevgiye/sevilmeye, o zamn sen neden seviyorsun, ezik misin sen? Sonra daha dün tanışmıyordunuz arkadaşım, 2. gün nasıl ilişkiye girdiniz de bu kadar aşk falan.. Eros da artık iyice gevşedi, cıvıklaştı.. Bulduğu yere fırlatıyo okları.. Takdir edersiniz ki 2. gün aşık olanlar yakşalık 5. bilemedin 7. günde de evlenmekten bahsediyorlar. Hatta ve hatta kendi aralarında yüzük takanına bile rastladım, ama arkadaş ortamında o yüzükleri saklayanını da gördüm ben.. Ey Allah'ım bunların hepsine de şahit etme bizi.. Evleneni oldu mu diye bir soru varsa; Yok kardeş bunlar genellikle 2. bilemedin 3. ayda birbirlerinden nefret ederek ayrılırlar.. Ama gördüm evleneni de gördüm ama daha acısı 6. aya varmadan ayrıldılar, yanlış anlamayın tanışmaları, aşık olmaları, evlenmeye karar vermeleri, evlilk hazırlıkları, evlilik hepsi 6 ayı bulmadı...

"Yahu sanane" diyeniniz olursa, "olur mu banane"..
1. Her dakika ağzı açık bir Ebru olarak dolaşmak istemiyorum, salak sanmasınlar beni, öle ağzı bir karış açık etrafını seyreden..
2. Ben mutlu bir toplum istiyorum; uzun süreli mutluluklar istiyorum, az mutluluk çok pişmanlıktan yana diilim..
3.Samimiyetsizliklere şahit olmak istemiyorum.. İki dakka önce aşkımmm diye inleyen adamın/kadının 3. dakka neler yaptığına da şahit oldum çünkü ben..
4. Ben bu tüketim kültüründen, "tüket, hemen tüket, bir dakika daha fazla geçirme tüket at" emirlerinden fena sıkıldım. karşıyım ben bu kültüre ve dayanacağım karşısında gücüm yettiğince..
5. Bu kadar vıcık vıcıksın peki, o zaman daha yaratıcı ol arkadaşım, şaşırt hepimizi, takdir edelim..
6.Hatta daha da önemlisi siz bu kadar vıcık olunca ben sizin gibiler yüzünden "soğuk nevale" oluyorum, yapmayın arkadaş yapmayın işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder