27 Mayıs 2010 Perşembe

Sıkıldım Herşeyden Diyosanız Yeni Birşeyler Denemek Lazım!!

Bu aralar herkesten aynı şeyleri duyuyorum, sanırım tıpkı herkes gibi.. Birine "nasılsın?" diye sorsanız, "ne olsun herşey aynı" diye bir cevap alıyorsunuz.. "O zaman yeni bir şeyler yap" diyesim geliyor.. sonra fark ettim ki aslında ben de aynı soruya aynı cevabı veriyorum, o zaman önce kendim yeni birşeyler yapmalı, yeni bir şeyler keşfetmeliyim.. Hani şu ölmeden önce yapılması gereken 100 şey gibi mesela.. Ne yapmalı ne yapmalı diye düşünürken kendi kendime, sıralamaya karar verdim aklıma ilk gelenleri...

1. Müzik arşivi oluşturmak mesela.. Müzik türlerine göre ayırıp en sevdiğim müzik türünü seçip çılgınca bir arşiv yapmak..
2. Film arşivimi düzenlemek.. En sevdiğim yönetmenin bütün filmlerine ulaşmak..
3. Pilatese başlamak, hem de hemen (laf aramızda hergün aynı sporu yapmaktan da sıkıldım)
4. Yeni bir kitap yazmak ama bu sefer akademik bişeyler yazmaktan bahsetmiyorum, mesela ne olabilir??? madem herkesin ilişki problemi var; hani etrafta adam gibi adam/ kadın yok ya; o zaman yazmadığım kitabın adını bile buldum "Haklıydın; Biz Hep Yitik Aşklar Yaşadık" Haklı olan kim mi; hepimiz:))
5. Yaşanmış tecrübelerin hepsini unutmak, herşeyi yeniden deneyimlemek mesela..
6. Yeni hatalar yapmak, hiç korkmadan..
7. Daha çok gülümsemek ve sonuçlarını izlemek büyük bir keyifle..
8. Evimin bi köşesini yeniden dekore etmek rengarenk, uyumsuz olsa bile en canlı renkleri seçerek..
9. Hiçbir zaman olmaz diyebileceğim birine "evet" demek mesela.. belki de yanılmışımdır bugüne kadar neden olmasın..
9. Aşka bu kadar değer vermemek mesela, ne de olsa gülden de tez solmuyor mu bu hayat, aşkı beklemekle geçirmemek lazım..
10.Bir gün derse çılgınca bir kıyafetle gitmek ve hiç bozuntuya vermeden ders anlatmaya başlamak, gözlemlemek öğrencilerin gülümsemelerini..
11. Bütün dostlarımı toplayıp normal ötesi bir parti vermek..


yazsam daha çoook yazarım, birinden başlayacağım yapmaya sonra sırasıyla hepsini yapacağım, hepsi küçücük şeyler ama biliyorum farklılaştıracağım en azından rutini... Sonra listeme lisede olmayanları ekleyeceğim.. Bir yerden başlamalı değil mi; bence herkes kendi listesini yapmalı hem de bir an önce:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder